dinsdag 25 december 2012

fonkelende diamanten


Nu ik aan het nadenken ben over de projecten die nog in de kast liggen in de diverse stadia van "afheid", kom ik tot de ontdekking dat het er toch wel heel veel zijn.....
Mijn voornemen voor dit jaar was om geen nieuwe projecten te starten en af te maken wat er lag. Natuurlijk is dat niet gelukt, want er zijn zoveel leuke quiltprojecten om te starten. Misschien ben ik toch meer van het opstarten van projecten dan het afmaken, helaas.

Maar de diamanten zijn toch al een aardig eind op streek, dus dat moet ooit wel wat worden!
Zelf word ik er ook wel heel vrolijk van.

 
De diamanten bestaan uit hexagonnen,
met daar om heen 18 hexjes
 



Het ziet er nog een beetje slordig uit,
maar ze liggen los en nog niet geschikt op kleur.
Alleen even los neergelegd voor de foto.

 
De stofjes variƫren van redelijk nieuw tot stofjes
uit de vorige eeuw.
 
 
Manon

1 opmerking:

  1. wat een leuke hexjes, ik hou er ook van.Dat gaat een mooie qult worden.Bedankt voor je aanmelding, ik ga me hier ook aanmelden

    BeantwoordenVerwijderen