zaterdag 1 december 2012

eindelijk een berichtje ...

Vorig jaar december ben ik heel enthousiast gestart met het huisjesproject, meteen maar een blog erbij om de voortgang te laten zien, dacht ik toen... .
Nou ja, zowel de voortgang van het huisjes project als het bloggen zijn ergens in het jaar in een kleine crisis terecht gekomen. De huisjes heb ik wel gebouwd, maar omdat er in de loop van het jaar zoveel leuke andere projecten langskwamen moet ik helaas bekennen dat ze in de kast zijn beland.


 
 
En om dan meteen maar met de billen bloot te gaan, op dit moment heb ik meer dan 10 quiltprojecten liggen. En dan ben ik niet van de kleine quiltjes, ik wil er op z'n minst comfortabel onder kunnen liggen.
 
Mijn goeie voornemen voor 2013 is dan ook om tenminste 5 projecten af te ronden en eigenlijk om geen nieuwe projecten te starten. En omdat af en toe bijna vergeet waar ik nu eigenlijk allemaal mee bezig ben bezig, ga ik ook dit blog eindelijk eens bijhouden.
 
Manon

1 opmerking:

  1. Hoi Manon,
    Leuk dat je je blog eindelijk (nieuw) leven hebt ingeblazen en voor wat de projecten betreft: we blijven het volgen.
    groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen